08.08.2012

Poate ai fost si tu acolo: Subsonic Festival 2012

Subsonic Festival a avut loc weekendul trecut la Paulesti, langa Ploiesti, oferindu-le celor prezenti peste 68 de ore de muzica dub si dubstep.


Un festival dedicat culturii bass, Subsonic, a adunat deopotriva romani, bulgari si englezi, cunoscatori ai stilurilor dub si dubstep dar si oameni pentru care intreaga experienta era una noua. Cu totii s-au miscat in ritmul sunetelor mixate de peste 42 de artisti pe parcursul a 3 zile in parcul de vacanta de la Paulesti, Prahova


Noi am ajuns sambata la festival si ne-am bucurat sa gasim in mijlocul padurii o oaza de oameni colorati care s-au bucurat intreaga noapte de "tunete si fulgere" pe cerul bass. Ne-am animat jucand fussball si racorindu-ne cu o bere rece, apoi ne-am relaxat printre ciuperci artificiale si hamace pentru "experimentalisti" si ne-am bucurat de un apus superb langa lacul Paulesti. Am ridicat praful dansand pe ritmurile The Raged, Panda Dub si Dub Pets si am fi vrut sa mai petrecem inca o saptamana in povestea frumos creata de Subsonic Festival.


La ora 19:00 pe scena Sound System a inceput sa mixeze Panda Dub in stilul sau original ce incorporeaza reggae-ul, steppa-ul englezesc si electro dub-ul francez. Sunetul Panda vine dintr-un melanj aproape științific de sample-uri etno, melodii electro fresh și percutante, texturi adânci și ritmuri puternice.


In acelasi timp membrii esențiali ai mișcării lui DJ Friction (Shogun Audio), britanicii Spectrasoul, faceau publicul sa vibreze langa Main Stage cu un mix puternic si colorat de DnB.


La lasarea noptii The Raged a intrat pe scena cu un val de energie, sunete britanice de dubstep si jocuri speciale de lumini. Solistul a fost un adevarat entertainer urcandu-se la un moment dat pe o schela si apoi alergand prin multime.


Ne-am linistit pe melodiile celor de la Mahom, un mix de influente roots, etno și electro inspirate de natura. Tobele puternice, instrumentele intepatoare si efectele plutitoare aproape ne-au indus o stare de hipnoza.


Ne-ar fi placut ca Shapeshifter sa poata ajunge si sa ne tina in priza pana inspre rasarit, insa intotdeauna exista o data viitoare. Per total a fost o atmosfera relaxanta si hipnotica, m-am simtit ca intr-un mic Wonderland pe ritmuri Dnb si dubstep. Asteptam cu nerabdare editia urmatoare Subsonic.

Mai multe fotografii puteti gasi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu