19.05.2012

Taximetristul de vineri-sambata

Ce fac eu la ora asta??!!..internal error 508

- m-a condus printre gropi si bam-bam! sine de tramvai cand oamenii se duc la munca...cu curelele lor uzate si fetele pierdute printre miresmele lui Mos Ene;
- am vorbit de pescuit insa vremea nu e de partea lui;
- iar baietii mai sunt cum sunt beti, insa fetele sunt niste panarame;
- uite un biciclist rosu-galben pedaland voios, B6757 ,ce-o scrie acolo, da de zor si baga-ntr-a 3-a;
- s-a crapat demult de ziua si mi-a ramas intiparita in minte imaginea crucii din varful bisericii de langa, triumfand deasupra camerelor cu muzica de scuturat parul;
- iar capul lui Piedone ranjeste fudul la mine de sub oglinda centrala a taxiului, tinand o cireasa intre degete....am uitat sloganul lui de campanie insa ma simt de parca as vrea sa dau 30 de lei pe un kil de poame numa' ca sa ma simt pe trend;
- spre Salajan...la stanga...cum zicea regina B(i):"to the left,to the left!";

P.s.: Inca aud un sunet surd in urechi. Masina asta zboara! As manca ceva dar frigiderul imi respinge poftele. M-as culca cu cineva,doar perna imi zambeste acra. Si-am dat un leu pentru o tipa necunoscuta ca sa-si ia o bautura. Un sarut am primit la schimb: fugar,vesel,dar violat in asemenea context. Un tip strain imi zice c-ar vrea sa-si ia o bere,se plimba si revine tinand o sticla umpluta cu niste whisky gasit intr-un pahar. Imi zice ca a venit singur sa-si inece amarul ca prietena lui a ramas gravida si n-are niciun "shfantz". Ar pleca cu fratele lui la Londra si m-ar lua si pe mine daca ar fi sa fie. Un altul imi cere o tigara. Cate "fetze" pierdute incap intr-un pumn?!! Vise bete danseaza la un metru optzeci inaltime. Omuletul ciudat cu ochi albastri de pe perete ma priveste insistent. Vrei si tu o bere? Frate,s-a aprins lumina! Astia ne dau afara! Si astfel se incheie o alta vineri seara.


Consumati moderat alcool!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu