16.05.2012

Taximetristul de marti

- a intors masina trecand linia dubla continua,s-a dat jos si a inceput sa se uite pe sub scaun,cautandu-si telefonul;
- mi-a povestit, pe sub ochelarii patratosi cu rama aurie, despre Biblioteca Nationala facuta de Ceausescu in 2 ani de zile, pe cand azi "astia nimic nu fac, pun borduri peste borduri dar n-ar reface si ei fantanile de la Unirii;
- a prins 3 demolari la viata lui, a fost membru de partid si nu ii e rusine cu asta;
- la radio se aude Bon Jovi - "Dead or alive";
- a continuat cu viata dinainte de '89: "aveam combinate de rafinare a petrolului, cea mai mare flota petroliera, nu eram dependenti de rusi, iti faceai concediul , aveai salariul stabil, iti mai luai mobila in rate, una-alta..dar nu te mai stresa nimeni, iti ramaneau si bani sa traiesti...acu' muncesti numa' ca sa platesti consumul';
- cel mai mic salariu' era de 2200;
- "-Evreii americani care n-au mama, n-au tata, astia sunt mafiotii acum!"
- se aude Queen - "I want it all";
- s-a insurat in '77;
- mi-a spus ca "acu nu mai ai curaj sa faci imprumut la banca, pe atunci mi-am cumparat apartament cu 4 camere, confort unu, doua bai, doua balcoane";
- "cand terminai facultatea stateai pe langa un maistru stagiar, invatai meserie nu ca acum cand iti cer din prima experienta, pai de unde sa faci atata experienta in facultate cand atunci inveti numa' teorie?";
- la semaforul de la Titan m-a intrebat: "-Inainte?"; i-am raspuns: "Da, da, inainte!";


P.s.: "-Lumea era altfel, zambitoare pe strada.
          A fost mult mai bine!"


"Nu poti sa multumesti pe toata lumea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu